• وبلاگ : سنت نبوي
  • يادداشت : يک آسمان گنجشک
  • نظرات : 0 خصوصي ، 1 عمومي
  • mp3 player شوکر

    نام:
    ايميل:
    سايت:
       
    متن پيام :
    حداکثر 2000 حرف
    كد امنيتي:
      
      
     

    با سلام خدمت شما كاربر و دوست گرامي، در مورد مطالبي كه فرموده بوديد به ترتيب پاسخ شما رو خواهم گفت ..

    در مورد بند 1 و 2 : به احتمال زياد شما از كاربران جديد مي باشيد كه احتمالا از سيستم بلاگفا به اينجا نقل مكان كرديد. اين امكانات و كلي امكانات ديگه همگي در دو اديتور پيشرفته 2000 و xp در سايت وجود داشت كه بخاطر تقاضاهاي بسيار زيادي كه از عدم استفاده اكثر اين موارد حكايت داشت و باعث سنگين شدن اديتور ميشد تن به قبول نه چندان خوشايند حذف اديتورهاي پيشرفته و بالطبع امكانات موجود در آنها داديم، هر چند وجود تعدادي از موارد ضروري به نظر مي رسد كه ان شاء الله به اديتور اضافه خواهد شد.

    در مورد بند 3 امكان تغيير در نوع چينش لينك ها و تمامي بخش هاي ديگر ياداشت وجود دارد و طرز استفاده از ان مانند تغير نوع چينش نوشته مي باشد و تفاوتي ندارد.

    در مورد بند 4 در پارسي بلاگ علاوه بر آرشيو موضوعي كه شما بدان اشاره داشتيد امكان آرشيو توسط خود كاربر نيز وجود دارد و كاربر به سليقه خود مي تواند نسبت به آرشيو يادشت ها اقدام كند. امكان آرشيو اتوماتيك نيز ان شاء الله به زودي به سيستم اضافه خواهد شد. در مورد بند 5 و برنامه parsi blog for word اگر دقيق تر مشكل برنامه رو بگيد تا بررسي شود ممنون مي شويم.

    و در مورد آخرين مطلب كه به كرات سوال شده و پاسخ هم داده شده شما مي توانيد برخي از ملاكهاي مربوط به وبلاگ منتخب و نوشته هاي منتخب را با كليك بر روي ايكون مربوط به راهنمايي انها كه به صورت علامت سوال با كادر نارنجي رنگ درصفحه اصلي وجود دارد پيدا كنيد. با تشكر از لطف شما منتظر پيشنهاد ها و انتقادهاي سازنده شما هستيم.